دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان نمونه سوالات

دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان نمونه سوالات

جذب نیمه گمشده

جذب نیمه گمشده
فایل صوتی خود هیپنوتیزم فوق پیشرفته جذب نیمه گمشده
جذب نیمه گمشده هنگام گوش دادن به فایل، شخص مورد نظر خود را با هرچقدر خصوصیات بیشتری که میتوانید، تصور کنید. بهتر است هرچقدر میتوانید ویژگیهای دقیق تر و بیشتری را تصور کنید و این ویژگیها شامل هرگونه مشخصات فیزیکی (چهره، قد، حرکات، شغل، میزان درآمد، نوع حرف زدن، نگاه، گریه، خنده، رنگ پوست و...) و غیر فیزیکی (اخلاق، توانایی ها، خانواده، تحصیلات، اعتقادات، میزان عشق به شما، هوش، زیرکی و ...) میباشد. سپس هنگامی که در اجتماع حضور دارید به دقت به الهامات درونی خودتان توجه کنید و هر گاه احساس کردید میل دارید کاری را انجام دهید -کاری که بطور معمول آنرا انجام نمیدهید- آن کار خاص را انجام دهید. اگر احساس کردید تمایل دارید خودتان را به فرد خاصی معرفی کنید، معرفی کنید !. هیچگاه نمی دانید که چه اتفاقاتی منتظر شماست.
پیدا کردن عشق رویایی حق هر انسان است و خواست خداوند بر این است که این عشق مایه آرامش و زیبایی زندگی شما باشد. با اعتماد به نفس و آرامش اقدام کنید زیرا که اراده خداوند همراه شماست.

فایل صوتی خود هیپنوتیزم فوق پیشرفته جذب نیمه گمشده هنگام گوش دادن به فایل، شخص مورد نظر خود را با هرچقدر خصوصیات بیشتری که میتوانید، تصور کنید. بهتر است هرچقدر میتوانید ویژگیهای دقیق تر و بیشتری را تصور کنید و این ویژگیها شامل هرگونه مشخصات فیزیکی (چهره، قد، حرکات، شغل، میزان درآمد، نوع حرف زدن، نگاه، گریه، خنده، رنگ پوست و...) و غیر فیزیکی (اخلاق، توانایی ها، خانواده، تحصیلات، اعتقادات، میزان عشق ...

خود هیپنوتیزم صوتی


خود هیپنوتیزم فوق پیشرفته


دانلود فایل


جذب نیمه گمشده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.