دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان نمونه سوالات

دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان نمونه سوالات

تحقیق اسرار فضانوردان باستانی یوفوها در ایران

تحقیق اسرار فضانوردان باستانی یوفوها در ایران
تحقیق اسرار فضانوردان باستانی یوفوها در ایران
تحقیق اسرار فضانوردان باستانی یوفوها در ایران 35صفحه
مقدمه ی محقق:
فضانوردان باستانی (Ancient Astronauts) اصطلاحا به موجودیت فضایی بیگانه ای اطلاق می شود که در گذشته های بسیار دور از کره ی زمین دیدار کرده اند و در مدت حضور خود در زمین با اجداد ابتدایی ما برخورد داشته اند و بنا به نظر برخی از طرفداران این نظریه، این بیگانگان گونه ی انسان هوشمند (هومو ساپینس) را با تغییراتی که روی گونه ی هوموار کتوس ایجاد کردند به وجود آورند.
بشقاب پرنده ها
بشقاب پرنده یا یوفو مخفف کلمه & Unidentified Flying Object& به معنی جسم پرنده ناشناخته است و اصطلاحا به اجرام ناشناس پرنده ای گفته می شود که معمولا بیضی شکل یا نعلبکی مانند بوده و در آسمان مناطق دنیا دیده می شوند.
در مورد هویت این اجسام اصولا دو نظر وجود دارد، نظر اول اینکه اینها سفینه های فضایی موجودات غیر زمینی هستند و نظر دوم اینست که این اجسام مجموعه ای از عوامل از جمله شهاب سنگ، بالن هواشناسی، خطای دید، هواپیماهای جاسوسی، و..... می باشند و به هرحال منشا زمینی دارند.
هر دو نظریه درست است، بسیاری از این اجسام چیزی به جز خطای دید، شهاب سنگ و یا وسایل پرنده ساخته دست بشر نیستند، ولی بدون شک بسیاری از موارد هم نمی توانند منشا زمینی داشته باشند چون بسیاری از یوفوهایی که گزارش می شوند، دارای قابلیت هایی هستند که حتی از لحاظ تئوری هم هیچ وسیله زمینی نمی تواند داشته باشد.

35صفحه مقدمه‌ی محقق: فضانوردان باستانی ( Ancient Astronauts) اصطلاحا به موجودیت فضایی بیگانه‌ای اطلاق می‌شود که در گذشته‌های بسیار دور از کره‌ی زمین دیدار کرده‌اند و در مدت حضور‌خود در‌زمین با‌اجداد ابتدایی‌ما برخورد‌داشته‌اند و‌بنا به‌نظر برخی از طرفداران این نظریه، این بیگانگان گونه‌ی انسان هوشمند (هومو ساپینس) را با تغ ...

دانلود تحقیق اسرار فضانوردان باستانی یوفوها در ایران


مرجع فایل


دانلود مرجع فایل


دانلود مقاله اسرار فضانوردان باستانی یوفوها در ایران


مقال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.