دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان نمونه سوالات

دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان نمونه سوالات

تحقیق ریکی

تحقیق ریکی
تحقیق ریکی
تحقیق ریکی 66 صفحه
فصل اول
ریکی چیست ؟
1-1 تعریف ریکی :
ریکی یک واژه ژاپنی می باشد که از دو سیلاب "ری " و "کی " تشکیل شده است . "ری " به معنی جهانی و "کی " به معنی نیروی حیاتی می باشد. بنابراین ریکی به معنی نیروی حیاتی کیهان می باشد.

2-1 چاکرا :
مراکز انرژی خاصی در بدن ما وجود دارند که مسئول انتقال این انرژی می باشند و چاکرا نامیده می شوند. اگر چه تعداد زیادی چاکرا در بدن ما وجود دارد، با این حال بحث را محدود می کنیم به هفت چاکرای اصلی ودو جفت چاکرای فرعی که در ریکی اهمیت دارند.
برای درک بهتر، به طور کلی و ساده درباره چاکراها صحبت خواهیم کرد. چاکراها، ظاهری مخروطی شکل دارند، و توسط یک کانال مرکزی به یکدیگر متصل شده اند. انتهای دیگر آنها به صورت دایره ای شکل باز شده که قطر آن 15 سانتیمتر است. این بازشدگی خارج از جسم فیزیکی و در محدوده هاله قرار دارد.
از بین هفت چاکرای اصلی ، پنج عدد آنها جفت مشترک در پشت بدن دارند. یعنی ، چاکرای جلویی و چاکرای پشتی . آن دو چاکرایی که مستثنی هستند شامل چاکرای فرق سر و چاکرای ریشه می باشد که به ترتیب رو به بالا و رو به پایین قرار می گیرند.

66 صفحه فصل اول ریکی چی س ت ؟ 1-1 تعریف ریکی : ریکی‌ یک واژه ژاپنی می‌باشد که از دو سیلاب "ری‌" و "کی‌" تشکیل‌شده است‌. "ری‌" به معنی جهانی و "کی‌" به معنی نیروی حیاتی می‌باشد. بنابراین ریکی به معنی نیروی حیاتی کیهان می‌باشد.   2-1 چاکرا : مراکز انرژی خاصی در بدن ما وجود دارند که مسئول انتقال این انرژی ‌می‌باشند و چاکرا نامیده ...

مرجع فایل


دانلود مرجع فایل


دانلود تحقیق ریکی


دانلود را یگان تحقیق ریکی


دانلودریکی


تحقیق درباره ریکی


دانلود پروژه ریکی


مقاله ریکی


ریکی


پروژه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.