دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان نمونه سوالات

دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان نمونه سوالات

دانلود پاورپوینت زندگینامه ی حسین امانت

دانلود پاورپوینت زندگینامه ی حسین امانت
پروژه های معماری
دانلود پاورپوینت زندگینامه ی حسین امانت این پاورپوینت در مورد زندگینامه و معرفی آثار و کارها و تحلی اثار حسین امانت میباشد اگر دنبال این پاورپوینت هستید حتما دانلود کنید خیلی کامله و شامل 67 اسلاید میباشد
حسین امانت ،آرشیتکت و هنرمند شهروند کانادایی و ایرانی الاصل می باشد. اودر سال 1321 در تهران به دنیا آمد.و دانش اموخته ی از مدرسه ی عالی سابق <دانشکده ی هنرهای زیبای امروز>تهران می باشد.او از شاگردان هوشنگ سیحون می باشد.و در حال حاضر در ونکوور کانادا سکونت دارد.در سن 24 سالگی از مدرسه ی معماری هنر های زیبا ی تهران فارغ التحصیل می شود ودر همان سال بود که مسابقه ی طراحی یادبود به خاطر هزار پانصدمین سال بنیان گذار شاهنشاهی ایران برپا گردید.در مقیاس ملی برگزارشد.طرح حسین امانت در مسابقه خوش درخشید.
طرح های برجسته ی حسین امانت در دیگر کشورها نظیر چین –امریکا-کانادا مورد استقبال قرار گرفته وبه مرحله ی اجرا رسیده.طرح حسین امانت را بیشتر به دلیل پیوند معماری کلاسیک غربی با روح معماری شرقی می شناسند. تزئینات با سنگ نیز از دیگر مشخصه ی حسین امانت است.
درحال حاضر آقای امانت در دفتر کارش در کانادا به کار در طرح ها وپروژه ها ی
بین المللی خود است.وی از سال 1980به عنوان یک شهروند کانادایی در کانادا زندگی می کند.
اودر خانواده ای بزرگ شده که عاشق فرهنگ ایران می باشد.جرقه ی هنر فکری او زمانی انجام میشود که به روایت خود.وقتی کوچک بودم .یک روز پدرم مرا به تخت جمشید برد.وقتی از پله های تخت جمشید بالا رفتم عظمتی را دیدم که قلب من را برای همیشه از ان خودش کرد .تجربه ای بود که هیچ وقت ان را فراموش نمی کنم و کارهایی که بعدا در زمینه ی معماری انجام دادم به این حس وحال بر می گردد.

این پاورپوینت در مورد زندگینامه و معرفی آثار و کارها و تحلی اثار حسین امانت میباشد اگر دنبال این پاورپوینت هستید حتما دانلود کنید خیلی کامله و شامل 67 اسلاید میباشد حسین امانت ،آرشیتکت و هنرمند شهروند کانادایی و ایرانی الاصل می باشد. اودر سال 1321 در تهران به دنیا آمد.و دانش اموخته ی از مدرسه ی عالی سابق <دانشکده ی هنرهای زیبای امروز>تهران می باشد.او از شاگردان هوشنگ سیحون می باشد.و در حال ...

دانلود


رایگان


پاورپوینت


آثار


حسین امانت


زندگینامه ی حسین امانت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.